.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در همایش حماسه حضور در ساري صورت گرفت:
دفاع تمام قد بهداد سلیمی از احمدی نژاد!
ˈشمال نیوز: بهداد سلیمی ˈ عصر روز چهارشنبه در همایش حماسه حضور که با هدف تبیین نقش جوانان ایران اسلامی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور رییس جمهوری در سالن همایش های جمعیت هلال احمر ساری برگزار شد، اظهار داشت: ...
دفاع تمام قد بهداد سلیمی از احمدی نژاد!

شمال نیوز: قهرمان سنگین وزن وزنه برداری المپیک و جهان گفت : نمونه عینی ارائه خدمت خالصانه و بی منت به مردم در سفرهای استانی دولت های نهم ودهم تجلی یافت .

به گزارش شمال نیوز، ˈ بهداد سلیمی ˈ عصر روز چهارشنبه در همایش حماسه حضور که با هدف تبیین نقش جوانان ایران اسلامی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور رییس جمهوری در سالن همایش های جمعیت هلال احمر ساری برگزار شد، اظهار داشت : سفرهای استانی هیات دولت ، دستاوردهای بسیار مثبتی به همراه دارد که فراهم شدن زیرساخت های توسعه در مازندران ، نمونه ای از این دستاورد ها است که قابل مقایسه با کارهای انجام شده دولت های قبل نیست .

وی بیان داشت : توجه دولت های نهم و دهم به امور جوانان از جمله تحصیل ، اشتغال و ازدواج بی بدیل و بی نظیر بود .

قهرمان وزنه برداری المپیک افزود : دست پیدا کردن به فن آوری صلح آمیز هسته ای و کسب موفقیت در عرصه های مختلف توسط جوانان ، نمونه بارز توجه دولت به قشر جوان است .

سلیمی سفرهای استانی هیات دولت را عاملی مهم برای شناسایی و رفع معضلات و مشکلات در مناطق مختلف از جمله مازندران ذکر کرد .

وی ادامه داد : مردم با حضور در عرصه های مختلف و سعی و تلاش فراوان ، برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

ورزش ایرانی



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یادگار 19 ارديبهشت 1392
باباجون! این فقط هیکلش گنده ست و الا ... نداره

بچه ست... این چه می دونه احمدی نژاد و انصارش کین؟

این فقط دنبال شهرت و پول هستش...
نا شناس 19 ارديبهشت 1392
آقای سلیمی بهتره بدونید کاهش آمار ازدواج در این دو سال اخیر در هیچ دوره ای سابقه نداشته(آمار من نیست می تونید جست جو کنید). این یعنی افزایش فساد، بی بندوباری، تنزل بنیان خانواده. یعنی شما خبر ندارید که تو این مملکت کسایی هستند که میلیاردی وام می گیرند و تازه پسش هم نمیدهند ولی آقایان در تصمیم گیری برای اینکه وام ازدواج از 3 میلیون به پنج میلیون برسد هنوز به توافق نرسیده اند. خیلی خنده دار است. برای خودم و ملت متاسفم.
هموطن 19 ارديبهشت 1392
جدا از بحث های سیاسی این روزها . . . کار ی به کار عملکرد این دولت و آقای احمدی نژاد و اینا ندارم . ولی عجب مدعیان دموکراسی و ازادی هستیم . . . اقا یک قهرمان ورزشی نظرش رو گفته که محترمه همانطور که نظر مخالفاش هم محترمه . . . آخه این کامنت شما بالا گذاشتید ؟
علي 18 ارديبهشت 1392
گت كال آغوز بي دله!!!!
نا شناس 18 ارديبهشت 1392
استفاده ابزاري آقاي احمدي نژاد از چهره هاي جوان كشور با خود شيريني آقاي دكتر عباسي كه فكر ميكند بعداز دوره اي. مبارزه باجريان چپ موفق شد ولي بداند كه خود آقاي عباسي وزير محترم ورزش يك ابزار در خدمت است
جعفر 18 ارديبهشت 1392
اگر وزنش برای بلند کردن وزنه چند کیلویی سنگین است برای اظهار نظر کردن مسائل سیاسی و درک مسائل و مشکلات مردم و جوانان پشه هم نیست خودش هم نمی داند دفاع تمام قدی (که شما گفتید ) از احمدی نژاد الان به چه دردی می خورد!
نا شناس 18 ارديبهشت 1392
زنده باد بهداد پهلوان....پهلوان میدونه یک قهرمان به کی میگن...سلطان قلبها محمود جون..شمال فقط مخالف رو درج میکنه بازم دمش گرم
ناشناس 18 ارديبهشت 1392
تو ورزش کاری یا سیاست مدار که نظر می دی؟؟؟؟؟ سوار ماشین 200 میلیونی و خونه چند صد میلیونی که داری درد مردم و درک نمی کنی هر وقت مثل مردم زندگی کردی می فهمی. دخالت نکن بچه جان.
همشهری 19 ارديبهشت 1392
بهداد بیچاره -- هر کی جای این بشر بود الان خدارو استغفرولا بنده نبود.. حق شما همون فوتبالیستایی.........
کیا بوداغی 19 ارديبهشت 1392
بنظربنده حقیر؛ به دلیل حق کشی این قهرمان جهان والمپیک؛ ایشان راه دیگری نداشته وخواهشاًاینقدر اورا آقایان علامه های یک شبه ونظریه پردازان نوین نکوبید. ..... رضا زاده رییس فدراسیون است نه قاضی القضات...این تصمیمات پدر مملکت را در آورده..........خدا را ببینید در قضاوت نه هوای نفس و منافع خودرا.
نا شناس 20 ارديبهشت 1392
بنظربنده حقیر؛ به دلیل حق کشی این قهرمان جهان والمپیک؛ ایشان راه دیگری نداشته وخواهشاًاینقدر اورا آقایان علامه های یک شبه ونظریه پردازان نوین نکوبید. ..... رضا زاده رییس فدراسیون است نه قاضی القضات...این تصمیمات پدر مملکت را در آورده..........خدا را ببینید در قضاوت نه هوای نفس و منافع خودرا.....کیا بوداغی
امیر 19 ارديبهشت 1392
کلا یاد گرفتیم تکفیر کنیم! ... بر احمدی نژاد انتقادات زیادی هست ولی انصافا این سفرهای استانی یکی از دستاوردهای این دولت بود و در مازندران طرح های اجرا شده قبل از این دولت با الان قابل مقایسه نیست. 20 سال یک زیرگذر برای روستاهای مازندران نساختند و چقدر از هم استانی ها سر این قضیه فوت کردن ولی حالا 180 درجه موضوع عوض شده. احمدی نژاد بخش زیادی از بودجه اش رو صرف "خدمات" کرد تا "اقتصاد" . این هزینه های خدماتی هیچ گاه بازگشت سرمایه ندارند و دیده نمی شوند. قبلا این پول در جیب اقایان می رفت. در جایی که فساد اداری زیاد است بهترین راه نظارت مستقیم است کاری که احمدی نژاد کرد. حداقل از این بخش از کار او باید بسیار ممنون بود اتفاقی که شاید دیگر هیچ گاه تکرار نخواهد شد
ایرانی 20 ارديبهشت 1392
خدا عاقبت ما را ختم بخیر کنه، آقا بهداد فکر کردم خیلی باهوشی، رفتی تو سیاس، با این وضع بد حاشیه های وزنه برداری به جای اینکه به یه آدم قدرتمند به چسبی رفتی به کی چسبیدی؟ از همین الان غزل خدا حافظیت را از دنیای ورزش حرفه ای بخوان
بهزاد 21 ارديبهشت 1392
تورو خدا بهداد بس کن دیگه.تو نشون دادی حرمت بزرگترتو نمیتونی داشته باشی واقعا نمیتونی پهلوان باشی شک نکن
نا شناس 21 ارديبهشت 1392
اينجانی، در پی درگيری اقای سلیمی و مربی اش کوروش باقری، عرض کرده بودم که مربی هرمشکلی داشته باشد رعایت ادب و احترام به وی آنهم در يک رسانه ی ملی از اصول پهلوانی است. اما در آنجا برخی دوستان از کامنت من گله مند بودند و گفتند که سلیمی از حق خودش دفاع کرده است. نوع رفتار سلسیمی نشان از بی تجربگی و سن پایین وی دارد. حالا نیز اشتباه مهم تاکتیکی دیگری انجام داده است. يک ورزشکار نبايد چهره سیاسی به خود بگیرد و خود را وابسته به يک جناحی نشان دهد. بحث شخص آقای احمدی نژاد نیست هر رئیس جمهور دیگری که باشد ایشان نمی بایست در اين اوضاع که از سفرهای رئیس جمهور بوی تبلیغات ریاست جمهوری بلند شده، ناشیانه نردبانی جهت تبلیغات شود. متاسفم که چرا اطرافیان، والدين. مربیان و دوستان وی هشداری نداده اند. آقای بهداد کمی پخته تر شو و پخته تر عمل کن. شان یک قهرمان المپیک بیش ازینهاست. قهرمان شدن سخته،قبول دارم، اما قهرمان ماندن سخت تر از اونه. سعی کن قهرمان اخلاق بشی و قهرمان اخلاق بمونی.
من الله التوفیق. (سايروس)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.